четвер, 26 січня 2017 р.

Дзен Python

Я знайомий з Python ще з 2009 року. З тих пір він став моїм незамінним інструментом з тестування. Не скажу, що я багато на ньому писав (та й узагалі я не дуже люблю багато писати), але завжди (у 90% випадків) коли мені було треба, я сідав, писав так, як мені здавалося правильним, і воно працювало!

Якщо ви, пишучи у будь-якому інтерпретаторі Пайтону (перевірено на Python 3.6 та Jython 2.7), не будете знати як вам вчинити, введіть:

>>> import this

Я дуже вдячний Тиму Пітерсу за ці чудові афоризми, які дуже точно підкреслюють те, чим керуватися, пишучи код. Такий дзен Рубі від Еріка Пірса колись додав мені впевненості, що мені продовжувати з Ruby не буде цікаво. Був би радий побачити такі списки принципів для кожної мови програмування. (Для PHP, мені здається, було б щось посереднє між цими двома).
Але, схоже, що програмісти на всіх інших мовах надто сильно люблять писати код, щоб відволікатись на філософію. Так що якщо Ви любите філософію - вчіть пітон :-)


Дзен Python
by Tim Peters
Прекрасне ліпше за потворне.
Явне ліпше за неявне.
Просте ліпше ніж складне.
Складне ліпше ніж заплутане.
Плоске ліпше ніж вкладене.
Розлоге ліпше ніж скупчене.
Читаність має значення.
Окремі випадки не на стільки окремі, щоб порушувати правила.
Хоча практичність б’є чистоту.
Помилки ніколи не мають тихо минати.
Якщо тільки явно не приглушені.
Перед лицем двозначності, утримайся від омани вгадати.
Має бути один-- і, бажано, єдиний --очевидний спосіб це зробити.
Хоча він може спершу здатися неочевидним, якщо Ви не голландець.
Зараз краще ніж ніколи.
Хоча "ніколи" буває часто краще ніж "прямо зараз".
Якщо рішення важко пояснити - це погана ідея.
Якщо рішення легко пояснити - це може бути добра ідея.
Простори імен - це, трясця, чудова ідея -- давайте ще!


Давно кортіло це перекласти, бо це ж "засадничі принципи" :-)

Немає коментарів: