пʼятницю, 5 травня 2017 р.

Мої IT-проповіді у школах Києва


Завдяки Svitla Systems та IT-асоціації України, сходив за квітень у кілька (десь 5) шкіл Києва із отакою лаконічною презентацією власного виробництва: презентація тут




Враження залишились дуже добрі! 
Я і загалом люблю спілкуватись з дітьми, а тут навіть деяким з них було дійсно цікаво! Навряд чи я когось переконав вчити програмування, якщо він не хотів до цього. Але принаймні я додав рішучості тим, хто хотів, але вагався. 
Мої поради, поза презентацією, були наступні:
  • Математику та фізику треба вчити. Бо математика вчить будувати алгоритми, а фізика - моделі.
  • Англійську треба вчити передусім.
  • Починати треба з Python (Ну а з чого ж ще, гиги).
  • Програмування треба вчити усім. 
  • Не треба боятися. В теперішньому світі все можливо.

 
Після кожного уроку підходило 2-3 учні, цікавились куди поступати, де практикуватись, скільки мов програмування існує, і скільки з них треба знати. 
Помітив, що чим простіша школа, тим легше іде спілкування, менше бар’єр. І в результаті більша зацікавленість темою, і в більшої кількості людей. У "крутих" школах навіть діти вже страшні сноби, які ліпше знають "як треба". Крутими досі вважаються школи "гуманітарні". Нічому їх життя не вчить... (маю на увазі батьків тих дітей).

Мені було дуже цікаво. Наступного року теж піду. Хотілося б також, щоб такі заняття проводилися не лише у великих містах, а у всіх школах України.
Так що якщо у когось є така можливість, беріть цю презентацію, і сходіть у школу неподалік. 

Чим більше людей будуть вміти програмувати, тим краще для світу :-)

Немає коментарів: