середу, 19 липня 2017 р.

Тестер у девопсовій шкурі

Останній місяць я займаюся одразу двома проектами. Один - на завершальній фазі, як раз де "Богородице, регресію прожени!", а другий - щойно почався, і тестити там очевидно нема чого. Триває вибір архітектури взаємодії компонентів і всяке таке, коли нічого не працює, і взагалі незрозуміло, як і чи воно працюватиме. І от попросився я, щоб внести трохи ясності в проект, налаштувати їм воркфлоу в TeamCity, тобто побути девопсом чи по-архаїчному "адміном", бо у нашій команді таких не передбачено. 


HOW DEVOPS CAN DELIVER BUSINESS VALUE
Картинка з How devops can deliver business value
Що я із цього досвіду виніс. 


- Тренування на "схожому" сервері - це, скоріш за все, пусте. Там, звичайно, буде працювати більшість простих скриптів, але щось основне обов’язково піде не так. Вибирайте сервер одразу схожий на живий.
- Docker - це чудово. Проект щоразу поліпшується і стає більш стабільний. Але все одно трапляються непорозуміння, і stackoverflow іноді ліпший за офіційну документацію. Тим не менш, оця сторінка стала мені дуже в нагоді: "Dockerfile best-practices".
- Система дозволів *nix - це не тільки chmod -R 777 ., але і sudo chmod -R 755 .
А бува треба навіть sudo -s chown -R root .
- Загалом, перше, куди треба дивитися, коли щось не працює - це директорія, де виконується скрипт, і права доступу в ній.
- PuTTY й KiTTY для Windows, та й CygWin вже не потрібні, бо є GitBash, він природніший, і дійсно створює nix-досвід у Windows-середовищі :-) 
А скоро вінда взагалі буде майже убунтою. Але від того справжня Ubuntu може вмерти. Ну а що поробиш...
- SSH-ключі, агенти, демони та клієнти - це та область знань, яку я намагався не чіпати навіть семи-метровою палкою, сподіваючись, що вигадають щось нове, більш зручне та зрозуміле. Але ні, мабуть адмінів влаштовує... У мене вже третій раз виникає проблема із автоматичним чекаутом з GitHub, і я досі хз, що з ним робити... Та сподіваюсь, розберусь.

Ну і головне, що я виніс - як той співав "Карма є-е-е!" 
Те, що працює у знайомих девопсів і навіть програмістів, у мене не працює не те що з дефолтними налаштуваннями, а навіть і після втручання (неглибокого) адмінів. І це не завжди моє підсвідоме бажання все розхитати. Мені чомусь все вже розхитане попадається :-)

За нові досвіди, досліди і посліди!

Немає коментарів: