середу, 14 лютого 2018 р.

Звіт з мітапа KyivTesters Feb.23

Цього разу ми говорили про "Піраміду Автотестування".
Людей було небагато, і атмосфера була майже сімейною. Усі коментували з місць та почувалися вільно, не соромилися вказати спікеру (особливо мені), коли я говорив не те, що мав на увазі :-)
Я був дуже радий бачити і старих, і зовсім молодих колег. Проект професійної соціалізації працює!

Тарас Романчук міркує про надійність/швидкість/вартість автотестів.



Першим говорив про "піраміду" я. Ось слайди: Піраміда автотестів. Контекстно-орієнтований підхід (трошки підрихтував презентацію, враховуючи фідбек від аудиторії. Всім дуже дякую!)

Як і обіцяв, я продовжив те, що писав тут:  Добра піраміда - погана піраміда.
Намагався зробити більше акценту на тому, що крім рівнів коду існує багато інших деталей, з яких складається проект, і все це треба враховувати, впроваджуючи автоматизацію. Тобто піраміда сама по собі - непогана, але це лише модель реальності, неповна модель.

Тарас, що працює QA Lead у LoveCrafts, розповів про те, як впливає тривалість тестів на процес розробки. Ось слайди (під слайдами є конспект!): Full-stack acceptance tests

Цікавою мені здалася точка зору, що якщо автоматизація на СІ знайшла баг - то це вже пізно. Тобто тести мають бути настільки швидкі, може не всі, але якась добра їх частина, щоб дозволяти запускати їх прямо під час девеломпенту, у програміста на локальній машині. Це дозволяє отримати миттєвий фідбек, і підвищити впевненість у роботі зміненого коду, а отже, пришвидшити розробку нових фіч.

Дякую усім присутнім, було цікаво! Зустрінемося приблизно за місяць.
Якщо Ви маєте якусь тему, якою б хотіли поділитись - ласкаво просимо :-)

Приєднутеся:
https://www.meetup.com/Kyiv-Testers-Meetup/events/247799105/


Немає коментарів: